Wednesday 30 April 2014

200 EKOR AYAM LAGI UNTUK DIJUAL

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..
post kali ini berkenaan penjualan ayam untuk reban seterusnya. Post sebelum ini ada mengatakan 1000 ekor ayam habis dijual dan reban dalam proses pembersihan. So untuk kali ini reban seterusnya dah mula dijual. Mendapat info dari pakcik, beliau mengatakan ayam tinggal lagi 200 ekor yang belum  dijual dan dijangkakan dalam minggu ini ayam tersebut habis dijual. fuhh...xsampai 2 minggu dah nak abis stok..sangat positif..Alhamdulillah... ade pemborong yang hendak membeli ternakan kami.

UPGRADE REBAN!!!

yang ni info baru.. kemungkinan reban fasa ke 3 akan diupgrade dan dibesarkan.Lantai reban akan disimen kerana didapati berlaku resapan air ketika hujan. Lagi satu sebab memudahkan untuk membersihkan reban. InsyaAllah lagi 2 minggu hasil ternakan di reban fasa ke 3 akan dijual  dan berat ayam boleh mencecah 3kg seekor..wooowwww..ayam cukup makan..ade vitamin tambahan dan penjagaan kesihatan yang tiptop.. insyaAllah rasanya sedap..

kepada sesiap yang berminat untuk merasa ayam kampung moden yang sedap dan enak silalah hubungi kami pada bila-bila masa.

No comments:

Post a Comment